Faceți căutări pe acest blog

duminică, 3 aprilie 2011

Krauter deo roll on cu musetel si rozmarin BIO

Sunt o mare norocoasa pentru ca nu transpir aproape deloc. Cu toate astea, vara, pe calduri foarte mari simt nevoia de ceva fresh la axila. Cum mai toate deodorantele contin aluminiu, considerat foarte periculos si daunator, vara trecuta am ales un roll on mai natural, cu ingrediente bio chiar, din catalogul Life Care.
Dupa cum se poate observa, mai am foarte putin din el si mi-am putut forma o opinie.
In primul rand, studiind ingredientele am fost placut surprinsa ca al treilea din lista este gelul de aloe, apoi extracte de musetel, menta si rozmarin, certificate bio, pe langa putine ingrediente de origine chimica.
Apoi, consistenta lui este ca de apa si se evapora repede, fapt pentru care nu mi-a lasat urme albe pe haine. Mirosul este placut, a lamaie cu miere de albine si o tenta de ceai de plante si persista aproape toata ziua.
Desi nu stopeaza total transpiratia, aroma deodorantului devine mai puternica si senzatia de prospetime tine toata ziua.
Voi mai incerca si alte roll-on-uri bio mai scumpe(acesta a fost 13 RON) ca sa pot face o comparatie, insa cel de la Krauter mi-a placut si merita incercat.

2 comentarii:

  1. Bine de știut:) Dacă vrei, găsești o promoție pe blogul meu de la Life Care - transport gratuit.
    Logona din câte știu eu sunt 100% bio...

    RăspundețiȘtergere
  2. @iguanitza: multumesc, dar o colega de-a mea este repezentant Life Care si imi recomanda din ce a folosit si ea. Am luat si produse de curatenie si mi-au palcut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere