Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Lotiune autobronzanta SPF 15 SSS AVON

Imi place foarte mult pielea bronzata, in orice anotimp. In urma cu vreo trei ani am descoperit Lotiunea stralucire de vara de la Garnier care era de vis: o culoare uniforma si naturala fara efort, un miros floral deosebit si faptul ca nu mai trebuia sa stau cu zilele la soare pentru a mentine un bronz perfect. Efectiv nu lasa pielea patata, aproape ca nu se lua pe haine si daca renuntam la ea, bronzul se atenua insesizabil. Si cel mai important, nimeni nu stia ca e bronz din tub si nu la soare. Asta pana anul trecut cand Garnier a scos de pe piata lotiunea si am cautat-o zadarnic.
Am fost nevoita sa incerc altceva. Cum Dove, Johnsons si Nivea au iesit de mult din discutie pentru ca sunt groaznice: lasa urme, pete, arata fals si ca sa scapi de bronzul lor, ai cam incurcat-o, am pus mana pe cea de la Avon, mai ales ca are si SPF.

Nu se ridica la nivelul celei de la Garnier ca nuanta insa face restul destul de bine si mai are si un sidef frumos in ea. Mirosul e floral intens, cu o tenta de cocos si persista ore intregi, hidrateaza excelent(are o textura de crema-gel) si ca si celelalte lotiuni care ofera un bronz treptat, reuseste sa ofere o culoare decenta, naturala, in functie de cate aplicari se fac.
O voi mai cumpara cu siguranta si ma bucur ca o poate inlocui pe cea de la Garnier care era perfecta din toate punctele de vedere.(P.s: poza este cu mine, "bronzata" cu Garnier).

2 comentarii:

  1. Posibil sa mai existe...

    http://www.garnier.ro/_ro/_ro/our_products/product.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_BODYCARE^SOFT_SUMMER^SOFT_SUMMER_DISCOVER^SOFT_SUMMER_RTN1&prdcode=P23001

    O sa o caut si eu si daca o gasesc cu siguranta o iau dupa review-ul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci te rog..daca o gasesti pe undeva cumpar-o pentru mine...decontez:D

    RăspundețiȘtergere