Faceți căutări pe acest blog

duminică, 3 aprilie 2011

my french manicure

Cel mai ingrijit aspect al unghiilor se obtine, dupa parerea mea, cu french manicure. Poti sa le faci in diverse nuante de nude cu cate o dungulita sau aplicatie si arata super.Plus ca se poate asorta la orice outfit, fara batai de cap suplimentare.
French-ul meu:
Folosesc intotdeauna o baza fortifianta, un lac pastel de preferinta rozaliu, tip whitener, nail art si top coat.
Dupa cum se poate observa am folosit 3 lacuri de la Miss Sporty, o descoperire noua, care imi plac foarte mult. Baza este Cement Repair Nail Booster care isi face foarte bine treaba; inca de la prima aplicare am constatat ca intareste unghiile si rezista mult. Lacul pastel pentru french poate fi gasit si in alte variante de nuante si cu incluziuni stralucitoare pentru cine le prefera. Lacul mov transparent este Silk Base&Top Coat si prelungeste viata lacului si da un luciu frumos. Sunt micute, dragalase si au costat fiecare in jur de 7 RON. Inainte foloseam lacuri pentru french de la Rimmel sau Astor, la fel de bune dar duble ca pret.
Nail tip whitener-ul este Blanchette, cumparat din Kaufland cu un pastel roz sidefat si imi place pentru ca este un alb mat curat, de consistenta ideala, se aplica usor si nu sare, doar se estompeaza la varfuri dupa 2 zile, daca este aplicat corect. Dupa cum vedeti nu folosesc benzi pentru ca mai tare ma incurca iar mana nu-mi tremura prea tare. Reusesc sa pictez varful unghiei cu podul palmei sprijnit de ceva, pentru mai multa stabilitate.
Nail-art-ul este Golden Rose,  unicul din colectia mea si nu inteleg de ce. Este foarte de efect si usor de aplicat. Trebuie sa-mi mai cumpar unul rosu si unul negru neaparat.
Do you like my french manicure?

2 comentarii: