Faceți căutări pe acest blog

duminică, 3 aprilie 2011

Suvite mov

Astazi o sa va arat look-ul meu mov, care m-a insotit din decembrie pana in martie.

M-am trezit intr-o dimineata cu gandul ca nu mi-am facut niciodata suvite si ca cele mai potrivite pentru gusturile mele actuale ar fi cele mov. Zis si facut.
Prima data mi-am cumparat vopsea pentru suvite de la Palette Color XXL Wild Lights Crazy Violet insa nu am obtinut nimic. Probabil pentru ca m-am tot vopsit cu henna sau nu este bun pentru par inchis la culoare chiar daca pe cutie scrie ca este. Asa ca m-am dus la salon si coafeza mea mi-a zis ca poate sa-mi faca si ca o sa iasa. Mi le-a facut pe o baza roz fucsia pe care a aplicat pigment albastru. Marele meu ghinion a fost ca n-a avut pigment albastru rezistent si mi se ducea culoarea la fiecare spalare si trebuia intretinut cu violet de gentiana care pata pielea si pernele ceva de speriat. Suvitele au iesit de efect si toata lumea mi le-a admirat dar m-am cam chinuit sa le intretin, fapt pentru care luna trecuta m-am vopsit iar bruneta si am incheiat capitolul cu suvitele. M-am ales si cu un par putin deteriorat si a trebuit sa ma tund un bob mai scurt ca sa-si revina. In viitor o sa-mi mai fac probabil suvite, dar in nuante naturale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu