Faceți căutări pe acest blog

duminică, 3 aprilie 2011

Yves Rocher Sebo Specific gel de curatare gomant

Imi place acest produs foarte mult, fapt pentru care sunt la al 4-lea flacon si urmaresc mereu ofertele 2 la pret de 1 ca sa-mi reinnoiesc stocul.

Prima impresie cand am avut gelul in mana a fost ca e putin produs si o sa ma tina cel mult o luna. Ambalajul in sine nu mi se parea foarte potrivit pentru un gel desi este deosebit ca design. La prima folosire am constatat ca sticluta sta foarte bine si cu fundul in sus, dupa ce ai consumat jumatate din continut si iese pana la ultima picatura.
Pe mine ma tine cam 2 luni, folosit de 2 ori pe zi si atunci cand il cumpar la promotia 2 la pret de 1 este avantajos. Costa cam 27 RON si are 150 ml.
Textura este de gel transparent usor verzui, consistenta ca de gelatina cu putine incluziuni ca niste bule mici si are un miros de iarba verde, chiar placut. Este destinat pielii mixte si grase si are efect de curatare a porilor si de catifelare.Contine extract de Scuttelaria Baicalensis(Gura Lupului) cu proprietati astringente, antibacteriene si anti-inflamatorii. Face spuma consistenta si particulele se simt usor exfoliante, ca si cum ar fi bicarbonat de sodiu. Tenul ramane curat si catifelat si porii mai putin vizibili.

Pe langa acest gel am achizitionat si cremele de zi si noapte din aceeasi gama, in borcanase foarte simpatice si care mi-au placut insa nu hidratau suficient. Aveau textura de crema-gel, de culoare alb-verzuie si matifiau destul de bine. Am consumat jumatate din continut dupa care mi-am dat seama ca se potrivesc mai bine unui ten mai tanar si le-am daruit verisoarei mele de 13 ani care a fost destul de multumita de ele. Mai exista si setul de voiaj care contine gelul si cremele de zi si de noapte intr-o borseta transparenta simpatica si le iau cu mine in calatorii.
Am mai avut crema gel dn gama Hydra Specific care era foarte buna ca si hidratare si placuta datorita texturii care intra foarte repede in piele si demachiantul gel pentru ten uscat(gama roz) care era foarte delicat cu ochii insa nu reusea sa demachieze la baza genelor.

Un comentariu:

  1. Imi plac si mie mult aceste produse, folosesc si crema anti-imperfectiuni pentru inchiderea porilor, din aceeasi gama.

    RăspundețiȘtergere