Faceți căutări pe acest blog

duminică, 24 iulie 2011

Oriflame Silk Beauty Ingrown Hair Eliminating Gel

Cand e vorba de epilat fiecare are preferintele ei. Indiferent cum se face, e musai si nu se poate fara.
Cu toate stim firele de par incarcate sau care se incapataneaza sa creasca pe sub piele. Ca sa nu mai vorbim de foliculita si de traumele psihice aferente.
Azi vreau sa va povestesc despre 2 produse care mi-au facut viata mai usoara din punctele de vedere mai sus mentionate.
Primul este Emulsia dupa depilare Gerocossen cu aloe vera si galbenele.
Ce stie sa faca:
-calmeaza pielea eficient, astfel incat punctuletele acelea rosii si pielea suferinda dupa "defrisare" devin istorie!
Am avut multe balsamuri de genul insa doar acesta mi-a calmat pielea atat de bine incat pot sa ma epilez linistita dimineata si sa ies din casa imediat, fara probleme. In plus, costa putin si tine o vesnicie.

Al doilea produs e mai deosebit. Este un gel care promite o exfoliere blanda urmata de o cicatrizare a eventualelor micro-rani cauzate de firele care din motive necunoscute se incapataneaza sa creasca aiurea iar in timp, sa dispara total. Contine aspirina, extracte de plante(si orhidee) si praf de matase si alte "chimicale".
Pe flaconul de 75 ml scrie ca se foloseste zilnic pentru cele mai bune rezultate. Este un gel transparent, foarte frumos mirositor care da o senzatie usor mentolata pe piele. Ce e drept, eu nu l-am folosit zilnic insa am sesizat tot mai putine fire inflamate  si cateva care, lasate in pace, au crescut aproape de suprafata pielii si au iesit usor, zgariate putin cu unghia. In plus, pielea devine moale, urmele vechi s-au estompat iar eu, nu pot decat sa ma bucur.
E prima vara cand nu mi-am batut capul cu foliculita si firele incarnate si asta datorita acestor produse minunate pe care le recomand cu caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu