Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Sleek Sparkle 2&Nyx Mysterious Brown Eyes

Hy there!
Azi am revenit cu aceste doua paletute care ma obsedeaza atat de mult incat am tendinta sa le tin in mana si sa le vad iarasi culorile de mai multe ori pe zi.Nu sunt nicio noutate pentru nicio beauty blogerita insa am simtit nevoia sa vi le arat din perspectiva mea,
Paleta Sleek am gasit-o mai greu, fiind dintr-o editie limitata si sunt foarte bucuroasa ca o am.
Este absolut superba iar culorile parca au fost selectionate dupa gustul meu. Cel mai mult imi plac Blue Spruce si Festive.
Iat-o:
-ambalaj exterior minunat(voi pastra paleta in el), cel interior negru, elegant, subtire, tot ce ti-ai putea dori...

 ... in lumina naturala                                                ... cu flash


no primer
Swatch-urile reau culoarea lor reala, dupa o singura atingere peste culoare a buricelor degetelor, fara straturi sau blenduire.Nu cred ca am ce le reprosa, de la look natural, la look intens de seara, se descurca cu brio.
Aceste palete creaza dependenta, deci urmeaza sa-mi iau paletuta Oh so Special, soonish!

Eh...acum cealalta obsesie...paleta Nyx Misterious Brown Eyes, just because am ochi caprui si selectia de culori scoate in evidenta aceeasta culoare de ochi. 
Cel mai mult imi place verdele, este absolut perfect! Cremos, intens, in perfecta armonie cu ochii mei. L-am folosit pe toata pleoapa si ca liner si toata lumea l-a remarcat.


                              ...cu flash


...in lumina naturala                             no primer




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu