Faceți căutări pe acest blog

marți, 17 mai 2011

Yves Rocher Apa Micelara Demachianta

Imi place Yves Rocher. Imi plac ambalajele, imi plac produsele si chiar nu cred ca m-a dezamagit vreunul, din cate am incercat.
In materie de demachiat aveam un fix: demachiant pentru ochi +gel de curatare cu apa pentru restul fetei.
Acum folosesc ulei pentru demachiatul ochilor si a trebuit sa incerc si o apa micelara, sa ma conving de calitatile-i minunate. Miceliile care stau la baza lor sunt de fapt niste particule care atrag murdaria si deci curata tenul temeinic. Am vrut initial sa-mi iau Sebium H20 dar am vazut-o pe aceasta intr-un catalog si nu m-am putut abtine.

In descrierea oficiala  apa micelara Yves Rocher contine trei ceaiuri detoxifiante (verde, alb si de Madagascar) precum si extracte din culturi bio de musetel si trandafir. Celelalte ingredientele nu sunt de speriat, de asemenea.

Are 200 ml si a costat in jur de 30 de RON.

La prima folosire, acest lichid cu un miros proaspat, nepersistent, placut mi-a indepartat dintr-o miscare machiajul ochilor fara sa ma usture si fara sa usuce. Fata mi-a curat-o de asemenea destul de bine insa nu m-a convins sa renunt la gelul meu cu apa, nu stiu de ce. Simteam nevoia sa ma clatesc dupa, desi tenul era totusi tonifiat si pe discul demachiant nu mai ramanea nici urma de machiaj.
A fost nevoie cam de 3-4 discuri imbibate ca sa curat toata fata. Gatul si decolteul mi le curat cu Elmiplant (demachiantul acela de ochi cu bumbac) de la care ma ustura groaznic ochii insa imi place la nebunie cum miroase si nu m-am indurat sa-l arunc.
Nu stiu, poate sunt eu conservatoare sau poate nu mi se potriveste acest tip de demachiat dar nu l-as folosi pentru toata fata atat din considerente economice(costul lui, consum rapid, cost discuri) cat si pentru ca nu am aceeasi senzatie ca atunci cand imi spal efectiv fata cu ceva care face spuma.
Nu neg calitatile lui demachiante si nici faptul ca este foarte delicat si il folosesc pentru zona ochilor fara probleme insa nu m-a convins pe deplin.
Probabil voi mai incerca si alta apa micelara sa pot face o comparatie si vor ocupa totusi un loc in baia mea, in materie de demachiante deoarece chiar isi fac treaba si conceptele de micelii si apa micelara ma atrag.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu