Faceți căutări pe acest blog

luni, 7 martie 2011

Gerovital Plant sampon regenerant si lotiune regeneranta cu petroleum

Astazi o sa va povestesc despre aceste doua minunatii:

Am un par dificil, destul de subtire, se ingrasa dupa 2-3 zile si e greu de aranjat, asta dupa ce am inceput sa ma vopsesc prin facultate(am fost cateva de nuante de roscat, satena, bruneta, cu suvite mov si acum m-am vopsit iarasi bruneta si o sa raman culoarea mea naturala cand o sa creasca, adica saten inchis). Toate schimbarile astea m-au costat mult par, a cazut foarte mult si s-a rarit considerabil. Numai produsele de styling ce ma mai salveaza, ii mai adauga textura si un pic de volum. Dobandisem intoleranta la orice sampon din comert, facandu-mi mii de nervi si stoc de sapun lichid pentru un secol (samponul care nu-mi prieste il transform automat in sapun lichid).
Am descoperit Gerovitalul printr-o reclama TV si am zis sa-i dau o sansa.Bine am facut.
Dupa doua flacoane de sampon si una de lotiune pot sa spun ca nu imi mai cade parul deloc si pielea capului nu se mai vede ca inainte. In plus, nu mai simt nevoia sa-mi spal parul de trei ori pe saptamana cum obisnuiam ci de doua ori datorita faptului ca s-a reglat si secretia de sebum.
Obisnuiesc sa-mi coafez parul aproape uscat cu o perie Rowenta, folosind o nuca de mousse si I'm good to go. Arata mai bine, se simte mai bine, asta fara sa ma chinui cu masti naturiste care curg si fac o groaza de mizerie.
Cum le folosesc: samponul intr-o samponare(si inca una cu Elseve pentru par vopsit) dupa ce il dizolv in palma cu putina apa iar lotiunea cu o seara inainte sa ma spal pe cap o masez la radacina cu degetele si pun un prosopel pe perna si dorm asa, iar dimineatza ma spal pe cap, ori o data sau de doua ori pe saptamana. Nu curge si nici nu pateaza dar se impregneaza mirosul in perna.
De fapt singurul lucru care nu imi place e mirosul lotiunii dar te inveti si cu el dupa un timp. Samponul in schimb are un miros placut si spumeaza bine iar mirosul lotiunii dispare la spalat.
Pretul e si el simpatic, mai ales daca le cumparati din supermarket.
Tot ce-ti mai ramane de facut e sa fii un pic perseverenta si sa ai rabdare doua-trei luni si se vad rezultate cu siguranta. Este un produs romanesc care merita incercat si recomandat.

Un comentariu:

  1. l-am folosit si eu 3 luni , parul nu imi mai cade asa abundent iar despre secretia de sebum ai dreptate si eu trebuia sa ma spal des din cauza asta acum ma spal decat 2 ori pe saptamana si e ok

    RăspundețiȘtergere