Faceți căutări pe acest blog

joi, 10 martie 2011

Top 5 parfumuri preferate

Tocmai am constatat ce anume lipsea din insiruirea de produse din primul meu post: parfumurile. Mi-e foarte greu sa le clasific, pentru ca fiecare dintre favorite evoca o amintire, un sentiment, o stare draga mie si pe care o retraiesc de cate ori ma invalui in parfumul respectiv, asa ca nu mai este un top neaparat...
Pe locul ... as pune parfumul Elvie de la Oriflame. Pentru mine, e parfumul serilor de vara, e cel pe care il folosesc cand ies la o terasa cu prietenii sau cu iubitul si-mi inspira relaxare. Este un parfum curat, floral moscat, suficient de inocent si totodata se face remarcat. Fiind EDT nu persista foarte mult dar ramane intiparita o aroma de "clean white linen" daca stiti la ce ma refer. Daca ar fi o culoare ar fi turqoise.

Pe locul....este 212 Carolina Herrera(argintiu). L-am primti cadou de la un prieten foarte drag mie si ma insoteste primavara. Este un buchet divin de flori, aerat, cu aceasi impresie de gingasie si puritate. Imi da un boost de incredere, ma face sa ma simt mai iubita. Daca ar fi o culoare ar fi roz corai.
Un alt parfum care ma obsedeaza de ceva timp si pe care inca nu mi l-am cumparat este Loewe-Quizas, Quizas, Quizas. De cate ori ajung in Sephora trebuie sa merg la el, sa-l mai adulmec o data. Miroase a fructe si flori si se aseaza intr-o baza usor lemnoasa, tandra, ca de fructe uscate, catifelate si a citrice. Si mai are ceva ce nu pot descrie...Daca ar fi o culoare ar fi mov profund.

Un parfum banal, foarte purtat dar care mie inca imi place e Light Blue D&G. E preferatul meu vara pentru ca este foarte fresh si se potriveste in zilele cand am mult de umblat sau de lucru la serviciu. Ma energizeaza instant si se comporta minunat pe pielea mea toata ziua.L-am avut si in variantele D&P si FM si m-au marcat, sunt foarte reusite, ba chiar variante imbunatatite ale originalului! Ceva asemnator, dar nu la fel de bogat ca aroma e Naturelle de la Yves Rocher.Daca ar fi o culoare ar fi clar azuriu.
Ei, si nu in ultimul rand, Lacoste Touch of Pink.Cel mai vesel si mai gurmand dintre toate care imi incalzeste iernile.Imi place pentru ca e complet, bogat, seducator, imi exprima adevarata feminitate. Il iubesc si imi face viata mai frumoasa.Daca ar fi o culoare ar fi ceva din spectrul de roz si rosu.

Dintre toate cea mai frumoasa sticla pentru mine e celor de la Loewe, cea mai practica a Lacoste-ului si cea mai interesanta e cea care imbraca Elvie-ul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu