Faceți căutări pe acest blog

duminică, 20 ianuarie 2013

Nail polish...encore...

Cum simteam nevoia de noutate pentru unghiutele mele, ia priviti pe ce am mai pus mana:

 Elf- Fairy Dust- incolor si cu flake-uri rosii-verzi care merge de minune peste o culoare inchisa, fapt pentru care am luat Verry Me Night Fever-Pitch Black de care sunt foarte multumita pentru ca acopera unghia si dupa un singur strat si se usuca relativ repede.Negru intens scrie pe el si asa este.
Daca tot aveau si un argintiu n-am ratat nici Silver-ul, gandindu-ma la niste combinatii cu rosu si negru.
Apoi am simtit nevoia sa ma potolesc dupa negru cu un bej-rose si am luat Sheer Cream care merge pentru french intr-un strat si e un nude dragut in 2-3 straturi.


 In imagine n-am avut rabdare sa aplic macar 2 straturi deci se poate vedea doar cate unul, pe fiecare unghiuta.
Negrul flake-uit imi place foarte mult, mai ales pentru ca nu se simte pe suprafata unghiei foita aceea cameleonica si pentru ca pot purta in sfarsit negru pe unghii fara sa ma simt dark@twisted.


Un comentariu:

  1. What a sweet idea. I look forward to hearing an update on how she is enjoying the cards. I made one too and linked it above. My dd7 has made her a card too. It was fun seeing all the different cards made. Thank you.

    https://www.linkedin.com/pulse/thuoc-cuong-duong-nam-gioi-tot-nhat-hien-nay-suckhoetinhyeu-info/

    RăspundețiȘtergere