Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Ceara epilatoare la cald cu ciocolata BYLY

Din categoria "suntem femei si vrem nu vrem trebuie sa scapam de parul nedorit" va recomand cu caldura aceasta ceara, care se incalzeste la microunde(cam in 100 secunde) si se aplica cu un capat roll-on si benzi ca o alternativa la benzile de epilat.


Ce are deosebit aceasta ceara este mirosul de ciocolata(m-am uitat la ingrediente si chiar are extract din arborele de cacao) si faptul ca e hidrosolubila, deci resturile de pe piele pot fi indeparate usor cu apa, la fel si benzile, se spala si pot fi refolosite. In plus, pielea nu mi s-a iritat deloc ci a ramas neteda si catifelata.
Nu l-am folosit decat o data pe picioare pentru ca mi se pare ca firul trebuie sa fie cat de cat lung si la mine nu se-ntampla asa ceva, insa pe brate e excelent. De fapt il recomand pentru zonele unde parul e mai fin, gen coapse si brate pentru ca il indeparteaza dintr-o miscare.
Un tub ajunge aproximativ pentru 3 "jumuliri" pe tot corpul (unde e nevoie) si are un pret acceptabil, undeva intre 20-30 RON. Eu l-am cumparat din GMarket dar am vazut ca se gaseste in BBColection si pe varianta cu extract de ovaz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu