Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Gel anticelulitic Krauter

Sunt absolut constienta ca fara o dieta echilibrata, o mostenire genetica buna, multa apa si miscare, de celulita nu ai cum scapa. Insa, undeva intr-un coltisor al creierului meu a incoltit ideea ca trebuie sa folosesc o crema specifica pentru zona feselor care e prietena cu citricele de pe vremea pubertatii. Celulita mea, slava domnului e de gradul 1-2 si moale si nu ma deranjeaza foarte tare. Totusi simt nevoia de piele mai elastica in acea zona.
Am cumparat acest gel din catalogul LifeCare la recomandarea unei colege careia i-a luat foc efectiv "dosul" la folosirea lui si astfel i s-a parut ei ca functioneaza.
 Specificatii Gel anticelulitic cu menta BIO Krauter
  • Marca: KRAUTER
  • Greutate: 250 mg
Alte detalii
Gelul anticelulitic cu efect termic actioneaza local, reducand vizibil aspectul de coaja de portocala, stimuland micro-circulatia si intarirea musculaturii.
Gelul are un efect intens, ajutand la reducerea excesului de apa permitand astfel eliminarea toxinelor si reducerea vizibila a grasimii acumulate sub piele. Combinatia speciala dintre menta si rozmarin provenite din medii controlate biologic ajuta la imbunatatirea regenerarii celulare, diminuarea fragilitatii capilare, inbunatatirea texturii, netezirea si tonifierea pielii. Stimuleaza circulatia sangvina periferica si ofera elasticitate si suplete.

INGREDIENTE: Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Sodium Polyacryloyldimethyl Taurate, Hydrogenated Polydecene , Dimethicone, Carnitine, Caffeine , Mentha Piperitha Extract *, Rosmarinus Officinalis Extract*, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Vanillyl Butyl Ether, Alcoohol Denat ., Citral, Geraniol, Linalool, Limonene, Trideceth- 10, Phenoxyethanol. * ingrediente provenite din medii controlate biologic

La prima folosire mi-am indesat degetele cam mult in borcanas si am simtit ca iau foc efectiv, cu furnicaturi si simteam nevoia sa ma asez ca in desene animate intr-o caldare cu gheata. Dupa 2 minute "focul" s-a transformat intr-o caldura placuta ca apoi sa se atenueze de tot.Pielea nu mi s-a inrosit decat un pic si apoi a ramas fina, parca lustruita. Nu stiu cat efect are impotriva celulitei ca nu am avut niciodata rabdarea sa ma dau zilnic cu ea sau cu oricare alta, insa pielea se simte mai placuta la atingere si mai elastica. De fapt, la cat o folosesc probabil o sa-mi ajunga un an de zile sau chiar mai mult, avand consistenta de gel si alunecand pe piele foarte bine. Nu este cea mai placuta experienta, dar este altceva si o recomand iarna mai ales pentru efectul de incalzire(care am aflat ca e datorita mentolului din compozitie).
Pretul este cam de 45 RON insa tine cu siguranta mai mult decat un tub de crema anticelulitica si are ingrediente naturale destule cat sa merite incercata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu