Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 2 aprilie 2011

shopping pe www.elemental.ro

Buna! Lovita de curentul bio am poposit si eu pe acest site si am salivat de-a dreptul "rasfoindu-l". Initial vroiam sa-mi cumpar niste unturi de mango, papaya si cacao dar tinand cont ca mai am inca unul de shea am amanat putin si in schimb mi-am cumparat aceste patru bunatati:


1.Apa de trandafiri de damasc bio(Rosa damascena) Mayam la 50 ml (11,50 RON) si am achizitionat si un atomizor spray pentru ea la 1,65 Ron.
Descrierea o gasiti aici: http://www.elemental.ro/366-apa-de-trandafiri-de-damasc-bio.html
Am fost putin dezamagita ca trebuie tinuta la frigider maxim 30 de zile dupa deschidere dar apoi, gasindu-i utilizare, m-am linistit. O folosesc seara, cu uleiul demachiant Logona pentru ochi si apoi o pulverizez pe tenul curat si deja, dupa 2 saptamani de folosire am consumat cam jumatate. Miroase foarte frumos a trandafiri si calmeaza instant ochii si tenul.In plus, fiind rece, de la frigider are un efect racoritor deosebit. E un inlocuitor de tonic excelent si mai este si complet natural si benefic 100% pentru ten. O voi mai cumpara si data viitoare, cu siguranta.

2. Ulei de Monoi de Tahiti 50 ml(26 RON)
Obtinut prin macerarea florii de Tiare in ulei de cocos aceast ulei este deosebit de parfumat si hranitor pentru piele si ten, folosit de femeile polineziene si pentru protectie UV.
Detalii: http://www.elemental.ro/572-ulei-monoi-de-tahiti.html
Sincer, l-am luat de curiozitate si pentru ca imi imaginam deja ce mireasma imbatatoare are. Nu m-am inselat. Miroase a flori exotice, e solid la temperatura camerei dar devine lichid sub un jet de apa calda.Am amestecat putin din el(cam 5 ml) in unt topit de shea si l-am facut si pe acela mai parfumat si mai usor de topit pe piele.Astazi o sa-l folosesc pe par, inainte de spalare si pe ten, dupa o masca de curatare.
Din categoria lui deja am mai pus ochii si pe alte uleiuri bune cum ar fi cel de samburi de caise sau rodie.

3. Ulei esential pur de Guaiac Mayam 10 g (16,5 RON)
http://www.elemental.ro/438-ulei-esential-de-guaiac-pur.html
Pe acesta l-am luat pentru ca am oarece probleme cu firele care cresc aiurea dupa epilare si e foarte bun pentru pielea ranita.  Arata ciudat, ca un ulei cristalizat, oarecum vascos si miroase subtil, parca a smirna. L-am amestecat si pe acesta cu uleiul de monoi si shea in cantitate foarte mica. Pot sa zic ca in combinatia aceasta hraneste foarte bine pielea si aproape ca s-au rarit firele pe sub piele, folosindu-l zilnic si a vindecat ranile existente. In locul lui mai recomand alifia de marul lupului, de la plafar, care e foarte buna dar miroase groaznic.

4. Sapun bio lichid in plante cu trandafiri si masline 300 ml(16,59 RON)
E un sapun concentrat, fara SLS cu certificare bio, miros evident de trandafiri si foarte placut la folosire. L-am luat pentru ca sunt foarte atrasa de trandafiri in general si de produsele de curatire biodegradabile si cat mai naturale. Il voi mai cumpara cu siguranta mai ales ca tine foarte mult, fiind foarte concentrat.

Per ansamblu sunt foarte incantata de produse si o sa-mi mai iau si altele, deja salivez la unturile de mango si papaya si la uleiuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu