Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Ulei demachiant LOGONA


Ca orice cumparator care se respecta nu achizitionez nimic netestat de altii. Nici acest ulei nu a facut o exceptie, mai ales ca sunt tot mai atrasa de curentul bio si consider ca fata mea merita ce-i mai bun. Cele care l-au folosit au fost incantate de faptul ca li s-au regenerat genele si ca este foarte delicat cu ochii. Folosind rimel si fard in fiecare zi si simtind nevoia de ceva mai bogat ca textura pentru demachierea ochilor, l-am adaugat in cosul meu de cumparaturi acum o luna de zile.

Ce spune ei:

 Uleiul demachiant de ochi indeparteaza machiajul si ingrijeste delicat pielea din jurul ochilor hidratand-o cu uleiuri pure de jojoba si ricin.

    
Inlatura delicat impuritatile si machiajul. Uleiul de jojoba ingrijeste pielea, hidrateaza, netezeste, bogat in vitamina E si substante minerale. 
     Uleiul de ricin hraneste pielea ochilor, ajutand, in acelasi timp, la regenerarea genelor. 
     Este recomandat doar pentru ochi. 
     Acest produs este testat dermatologic.

     Uleiul demachiant calmeaza, hidrateaza si da stralucire pielii. Ingredientele active intineresc si protejeaza zona sensibila din jurul ochilor, fara ca acestia sa lacrimeze.
Ce spun eu:
Il folosesc in fiecare seara pe cate o discheta umezita cu apa de trandafiri Mayam pentru fiecare ochi si pot sa spun ca imi curata machiajul destul de bine, miroase a trandafiri si lasa o pelicula de ulei placuta in jurul ochilor si nu ustura deloc, chiar daca ajunge in ochi. Pielea din jurul ochilor nu mai simte nevoia de o crema dupa demachiere. 
Singura observatie este ca in cazul demachiantelor uleioase e nevoie de a se umezi discheta pentru ca altfel senzatia de dupa, e de ochi impaienjeniti si nici nu curata bine tot machiajul. Cat despre efectul de regenerare a genelor nu ma pot pronunta inca deoarece am folosit anterior si ulei de ricin si se regenerasera binisor.
In alta ordine de idei imi place si ambalajul, mai ales ca e transparent si poti vedea cat produs s-a consumat si ca e verde, asortat la baia mea .Faptul ca are ingrediente bio, uleiuri pretioase si suc de aloe m-au incantat, de asemenea foarte mult.
Dupa cum se poate vedea, intr-o luna de zile s-a consumat cam 1/4 din flacon, desi are doar 100 ml.
A costat 40 RON, insa consider ca a meritat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu