Faceți căutări pe acest blog

duminică, 3 aprilie 2011

Dream Mousse Bronzer Maybelline

Imi place look-ul bronzat stralucitor si am cumparat acest borcanas dupa ce l-am testat la verisoara mea si mi-a placut.

Are o culoare foarte inchisa insa pe ten se armonizeaza perfect. Textura este cremoasa pudrata si se topeste pe ten, catifelandu-l. Contine particule sidefate discrete, vizibile numai in soare si da un aspect glowy tenului. De obicei il folosesc pentru pometi si un pic pe frunte si barbie pentru ca aspectul mat nu se pastreaza vara, pe calduri mari, prea mult timp. Este mai discret decat bronzer-ul de la ELF si imi place pentru ca nu incarca tenul si nici nu este foarte evident ca-l port. In plus, borcanasul este foarte simpatic si textura permite sa-mi indes degetele in el fara sa culeg prea mult produs sau sa-mi intre sub unghii.Am avut si fondul de ten Dream Matte Mousse si mi-a placut efectul de catifelare atunci cand doreai o acoperire usoara.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu